Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Hadise - Mesajımı Almıştır O

Hadise - Mesajımı Almıştır O dinle şarkı sözleri

Ya nazara geliyo, ya mezara gidiyo 
Gerçek şu ki; aşkın ömrü var 
Savaşmazsak eğer 

Çabamı göremiyo, hazıra konuyo 
Kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve 
Büyüsü bozuluyor 

Ne desem olmuyo olmuyo 
Sabrımı artık zorluyo 
Aşkından bıktım kalemi kırdım 
Mecburen söyle birkaç cümle 

Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim? 
Mesajımı almıştır o 

Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim 
Mesajımı almıştır o 

Ya nazara geliyo ya mezara gidiyo 
Gerçek şu ki; aşkın ömrü var 
Savaşmazsak eğer 

Çabamı göremiyo hazıra konuyo 
Kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve 
Büyüsü bozuluyor 

Ne desem olmuyo olmuyo 
Sabrımı artık zorluyo 
Aşkında bıktım kalemi kırdım 
Mecburen söyle birkaç cümle 

Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim? 
Mesajımı almıştır o 

Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim? 
Mesajımı almıştır o 
Mesajımı almıştır o 
Mesajımı almıştır 

Ne desem olmuyo olmuyo 
Sabrımı artık zorluyo 
Aşkında bıktım kalemi kırdım 
Mecburen söyle birkaç cümle 

Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim? 
Mesajımı almıştır o 

Yaydan çıkan ok geri dönemez 
Kimse kararımı değiştiremez 
Ben daha başka ne söyleyeyim? 
Mesajımı almıştır o

loading...
Bunu Paylas :