Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Cenk Taner - Kral Öldü Sehir Düştü

Cenk Taner - Kral Öldü Sehir Düştü Dinle Şarkı Sözleri

Resimler çizdin karakalem, laf ettiler çala kalem 
Kitaplar okundu, sen bendim, ben sen 
Engeller dahil koşuya. 
Gerisi bahane, sessizlik dahil sohbete 
Az şey değil bu, vurulmak cephelerde. 

Gideceğiz günün birinde 
Gözün kulağın oldum bu süre içinde 
Aynan oldum, sen bendim, ben sen 
Bakıyoruz şimdi hesaplara. 

Kurallar bahane, beklemek dahil acıya 
Kral öldü, şehir düştü, eğlenin doya doya. 
O ufak çocuğuz hala, kendi krallığında hükmeden. 
Sen büyüdüm sandın yalnızca, beyaz eşyalarınla yanyana. 

Sen varolmak isteyen o kızsın hala 
Kariyerler, bariyerler arasında 
Sen varolmak isteyen o kızsın hala 
Seçimlerin, geçimlerin arasında. 

Kral öldü, şehir düştü, eğlenin doya doya 
O ufak çocuğuz hala, kendi krallığında hükmeden. 
Sen büyüdüm sandın yalnızca 
Gündemler ortasında, insanlarla yanyana. 

Kral öldü, şehir düştü 
Düştü, düştü - uyan.

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder