Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Ayyuka - Takınak

Ayyuka - Takınak dinle şarkı sözleri

Burdan baktım gördüm orda 
Gitsem alsam derim 
Gitsem alsam sarsam 
Benim olsa bir tek benim 
Gidip baktım orda değil 
Şurdadır istedim 
Sonra baktım şurda değil 
Burdadır istedim 

Hiç aklımda yokken 
Çıktı geldi birdenbire 
Saplandım kaldım bu fikre 
Bunca yıl beyhude 
Sandım orda burda şurda 
Gidip baktım nafile 
Orda burda şurda değil 
Kafam karıştı bak yine 

Anlayamadım ben bu işi 
Kavrayamadım bu gidişi 

Hiç aklımda yokken 
Çıktı geldi birdenbire 
Saplandım kaldım bu fikre 
Bunca yıl beyhude 
Sandım orda burda şurda 
Gidip baktım nafile 
Orda burda şurda değil 
Kafam karıştı bak yine 

Anlayamadım ben bu işi 
Kavrayamadım bu gidişi

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder