Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Son Feci Bisiklet - İ.K.O

Son Feci Bisiklet - İ.K.O dinle


En son ne zaman ayık olduk
Görünüşte ne yolcu ne yolduk
O gece onun evinde uyuduk
Sabah kalkıp yine aynı geceyi bulduk

"Bir hayatı seninle yaşamak" dedi
"İstanbul'da kedi olmak gibi
Bir yanın beni hep besledi
Bir yanın ölmemi istedi"

Dedim olur
Böyle günler olur
Böyle günler olur

Geçenlerde geldi bana geri
Köpeğinin cenazesine giden biri gibi
Beni sevmekten çok öldürmeye meyilli
Eskiden böyle değildi 

Ama olur
Böyle günler olur
Böyle günler olur

Geçenlerde geldi geri bana
Ne düşündüğümü sordu dedim artık soru sorma
Bazen bazı şeyler ölür
Sebebi böyle günler olur

Böyle günler olur...

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder