Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Yüzyüzeyken Konuşuruz - Ellilik Banknotlar

Yüzyüzeyken Konuşuruz - Ellilik Banknotlar dinle şarkı sözleri

Ben çok zamandır kayboldum bir gülüşün, düşün peşinde
Sen neredeysen gel bul beni düşler için' gülüşler içinde

Uzun yollardan kim gelsin, koşsun çok yorulsun, dinlensin
Düşmezse nasıl kirlensin, üstü başı tozlar içinde

Sanki her şey çok kolaydı, üç yıl güldü, sonra bıraktı
Zorla kurduğum hayatı yıktı üç dakika içinde

Bir kaybeden yok derken ben, öldüm pazar günü erkenden
Markette sıra beklerken, ellilik banknotlar içinde

Duvarlar aştım yanaştım, en sonunda sana ulaştım
Çok güzeller sevdim ama, aklım fikrim senin peşinde

Sen neredeysen gel bul beni, düşler için' gülüşler içinde

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder