Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Yandex.Metrica
Blogger tarafından desteklenmektedir.
loading...

Deniz Tekin - Ateş Edecek Misin

Deniz Tekin - Ateş Edecek Misin dinle şarkı sözleri

Sıkılmiştim bende biraz hep aynı yerde durmaktan
yanında olmak varken hep arkanda koşmaktan

beni bu kentte tutan boğazı değil geçmişimdir
sen nasıl gidiyorsun hep merak etmişimdir

yarın sabah geri gelmicek misin
ben mi kalkayım yoksa çayı sen demlicek misin
madem öyle lafı uzatmaya gerek yok
ben mi öleyim mi yoksa ateş edicek misin


rahatsız ediyorum ama çiçeğe su verdin mi
evet bunun için aradım başka ne olabilirki
ha birde yola çıktığın zaman hangi köprüyü seçtin
tam beş saat olmuş İzmite yeni mi geçtin


yarın sabah geri gelmicek misin
ben mi kalkayım yoksa çayı sen mi demliceksin
madem öyle lafı uzatmaya gerek yok 
ben mi öleyim yoksa ateş edecek misin

loading...
Bunu Paylas :

0 yorum:

Yorum Gönder